Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2013 19:14 - Защо никой не говори за това ,че две български семейства си отидоха от този свят в рамките на десет дни.
Автор: mirachopi Категория: Политика   
Прочетен: 4884 Коментари: 11 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Искам да говоря за сем.Савови и сем.Тепавичарови.Искам,защото явно никой друг неиска.Да бяха в новините,но това не решава нещата,това не дава отговорите..Отговорите които аз искам...имам много въпроси,а неискам да повярвам,че това вълнува само мен.
    Един баща не взема така лесно решението да избие семейството си,мъжете са по разумни,трудно влизат в типично женски емоционални състояния,една жена може да направи нещо от гняв,от чувството че е предадена,излъгана,депресирана.Абе да си кажем истината ние по-често ""кукуригаме"" на всякакви теми,но си имаме оправдание че сме подвластни на хормоните си.
      И в двете семейства говорим за военни кадри,хора обучени да се справят със стреса и да реагират правилно.Пистолет не се взема толкова лесно и то от  МЪЖ,НОРМАЛЕН и РАЗУМЕН,СПОКОЕН-както ги описват познатите им.Защо двама нормални мъже решиха да отърват семйствата си от живот в България?За мен това е въпроса.
      И смятам че държавата ни е виновна,писна ми 20 години да е виновен прехода.Сем.Савови са нямали финансови проблеми/поне това е информацията до момента/,проблема бил в двамата им психично болни синове.Ами аз познавам семейства в които има такива деца,но живеят в чужбина.И чужбината съзнава че това не е проблем само на семейството,...сега да ви изреждам какво се прави навън -не ми е тема ..но се прави.И в Испания се самоубиха хора заради кредити/както казват че е в случая на сем.Тепавичарови/но тези хора не убиха децата си.С какво е по различна българската действителност?Къде е проблема?Или няма такъв?
   Ами ние простия електорат,с тая скорост на решаване на проблемите в България за 10 дни 9 човека.........скоро ще оставим държавата без проблеми.А политиците без електорат.
   Иска ми се тези мъже да бяха взели истинските си пистолети,и вместо Октай да бяха отишли да ги размахат пред българските политици,не е само Доган и аз и вие го знаем,някой трябва да поеме вина и отговорност за миналото.Неискам да плюя или защитавам някой ,искам някой да ми отговори:ЗАЩО ДВАМА БАЩИ РЕШИХА,ДА ВЗЕМАТ ДЕЦАТА СИ НА ОНЯ СВЯТ?



Гласувай:
19



1. seasonofthewitch - А трябваше да насочат пистолетите в ...
22.01.2013 19:34
А трябваше да насочат пистолетите в друга посока!
цитирай
2. mirachopi - seasonofthewitch-ако го бяха направили..
22.01.2013 19:39
щях да се чувствам отмъстена за много неща.
цитирай
3. seasonofthewitch - щях да се чувствам отмъстена за м...
22.01.2013 19:55
mirachopi написа:
щях да се чувствам отмъстена за много неща.

Не само ти:)
Много хора щяха да им ръкопляскат
цитирай
4. aanonimous - .
22.01.2013 19:56
въпросните семейства са имали участие в бизнес с момичета или направо казано - занимавали са се с проституция. ,,бащите,, на тези чужди деца са се смахнали от безсъние т.к. незаконно родените ,,деца,, за които на тези ,,семейства,, е плащано са били болни от епилепсия. да продължавам ли?:) отговорите си ,,търсете,, в историята на ,,пайнер,, славка калчева и митко пайнера ше ви разяснят всичко, което не ви е ясно:) а аз ше ви го изиграя под формата на бурлеска:))))
цитирай
5. mt46 - Да,
22.01.2013 20:26
никой не поема вина и отговорност за миналото и за настоящето... А аз се питам - защо някой политик не вземе да се гръмне?...
цитирай
6. mirachopi - aanonimous -съжалявам ..не те разбрах
22.01.2013 21:04
явно интелктуалния ми капицитет не го позволява,но благодаря че се отби в блога ми.
цитирай
7. mirachopi - . mt46 за да се гръмнеш,трябва да се чувстваш зле.
22.01.2013 21:05
Пък на тях им е твърде добре.
цитирай
8. mglena - уф
23.01.2013 18:19
никой не коментира, тъй като никой не може да повярва, че това е възможно.
И аз не мога да повярвам, тъй като и двете семейства са били в много по-добро материално положение(от моето например), и не ми е ясно какво е отключило подобно поведение.
цитирай
9. mirachopi - mglena-но е странно от дни да повтарят едно и също...
23.01.2013 18:59
чакали банките,ама те нали са полиция,звъниш-питаш и готово-знаеш.Пък Савови изобщо ги забравиха..
цитирай
10. apollon - изключително смислени разсъжд...
06.02.2013 22:06
изключително смислени разсъждения
цитирай
11. mirachopi - apollon- виж че мина вече месец....
06.02.2013 22:38
оказа се че Тепавичарови си плащали кредите..а Савови,вече ги забравиха.Благодаря че се отби при мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirachopi
Категория: Други
Прочетен: 127062
Постинги: 29
Коментари: 226
Гласове: 835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930