Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2011 12:23 - Моите идеи за протест-djgator-ПРОТЕСТ
Автор: mirachopi Категория: Политика   
Прочетен: 6012 Коментари: 15 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Аз съм от гадните емигрантчета,дето знаят всичко като Дянков и все искат да ви ""оправят"",но все пак съм българка и смятам че мога да изкажа своето мнение а и е отправено към всички в блога/идеите за протест/.
   Идеята ми не е нова и е на един бивш министър -председател/ЗА БОГА БРАТЯ НЕ КУПУВАЙТЕ""/
    Сега като долу-горе стар емигрант ще се обоснова,ще понаплюя малко живущите в Бг,но на който не му изнася да ме обори в коментари или да не чете изобщо.
   Докато купувате каквото и да било цените никога няма да паднат,това е факт търсенето определя предлагането.Примера е следния като си ходя в Бг чувам как всички ми обясняват,че едни свестни обувки струват не по малко от 50-60 лева и то трудно можеш да намериш такива,за мен това е апсурдна цена за обувки,тук обикновен работник взема около1200 евро,и си прави добре сметката.Има всякакви магазини за конфекция които поддържат цени на обувките около 20 евро/на разпродажба 10евро/,това не са обаче боклуци защото се продават с гаранция 15 дни,тоест ти ги обуваш носиш ги и до 15 дни ги връщаш без обяснение в магазина.Не ти харесват,скъсали са се,или просто не отговарят на твоята идея за комфорт.Това уточнявам е конфекция при обувките,не е нещо от супер луксозна кожа или невероятен модел.Тази година реших да си купя обувки от италиански бутик,естествено изчаках разпродажбите и от 100 евро ги купих за 25.Пак си имат гаранция,даже 40 дни.Веднъж обаче летяхме до Бг през зимата,тук нямам ботуши за истинска зима/защото ще съм единствената с такива/,и се наложи със съпуга ми като пристигнем да си купим,след допитване отивам в Русе в магазини""калина"",предупредиха ни на всяка цена обувките да български,за да бъдели качествени,съпруга ми си купува някакви там от въпросния магазин за 65 лева,но така се случи че снега се разтопи и май само веднъж ги обу,и на тръгване ги обу.
   Кацаме ние в топлите страни и той започва да залепва по пода на летището ей така все едно е намазан с лепило.Както и да е след като псува около час,изхвърли със замах обувките и каза че в Бг повече няма да купи нищо,защото се оказа че плащаш нещо а вземаш нищо.След време в случаен разговор със стар обущар разбрахме че когато се сложи евтина подметка тя е неустойчива на тепературните разлики и от  -15 в София кацаме в Испания на 19 градуса и подметката му става на маджун.
   И мисълта ми беше,че със всяка стока в Бг е същото имам много примери,но сигурно и вие имате...Ами хайде да си походим малко със старите обувки пък да видим дали няма да смъкнат цените,даже и в бутиците ще има свестни разпродажби и те наеми плащат и те заплати вземат/и тук не им беше приятно да ми продадат италиански обувки почти без пари ама какво да правят нали другия сезон никой няма да им ги купи./
    Ако трябва нека да ядем хляб,маргарин и пастет,но нека не позволяваме да ни третират като 2ра ръка хора,едни от най- ниските доходи в  евро съюза,а цените еднакви.Или да измислят начин да оправят доходите,или да смъкват цените,или да си ходят който от където дошъл.А ние ще устискаме някак,то и без това половината нация е на диетата наречена""НЕМОТИЯ".По този начин ще подкрепим точно най-бедните/пенсионерите а и нашите безработни родители/ то е ясно че всики млад човек все ще намери някакъв изход,пък ако не намери ТЕРМИНАЛ 1 е отворен 24 часа.
  Много ми харесва и идеята да ползваме един автомобил,тук масово хората се организират по 4рима в кола,всяка седмица се редуват с личната си такава,и излиза много на сметка.Примера ми е,че във фабрика където работи мой познат на 10км,от местоживеенето му преди са пътували 70 човека в 70 коли сега пътуват 20 коли.Бензина няма как да го смъкнем,защото в цяла Европа се вдига,но дори със стотинки да е все ще е нещо.
   Дано повече хора одобрат идеята ми ДА НЕ ПАЗАРУВАМЕ ,във Фейса има 2 милиона  българи ако всички решим тази седмица да ядем само хляб и боб/нали са и без това пости/ айде да видим дали няма да паднат цените,айде да видим де ще си го наврат тоя скъпия кашкавал,и прескъпите кремвирши.Нека да им се повмиришат продуктите,да им позастоят обувките и да се опомнят в кой свят живеем.



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djgator - мдаа
18.03.2011 17:19
В Бг не всяка мярка е приложима, българите сме гъвкави и на всеки ход - намират противоход. Ако не им купуваме кашкавала - 1 месец, те ще го преработят, ще го пуснат на морето в ALL INCLUSIVE, ще го натъпчат в бургери и какво ли още не. Ако намалим потреблението на гориво с 30% ( което е максимумът, за да не спре държавата съвсем) то ТЕ ще го повишат с 30% в цената и пак ще са на далавера. Тук трябва сурова ръка, бой, е*ане и сръбска музика! :)) Тоест не става с перо, ще стане с лопата.
цитирай
2. mirachopi - Сигурно,но за да стане с лопата
18.03.2011 18:41
трябва организация,а именно със стачкуване ще се подготвим за това как да подхванем лопатите.
цитирай
3. sanyk0 - :)
18.03.2011 20:07
И аз така мисля,организирани и с лопатите!
цитирай
4. ketcakuatl - БЪЛГАРИНА МАЙ - КУЧЕТА ГО ЯЛИ КАТО ГЛЕДАМ
18.03.2011 20:23
То бива, бива, ама чак толкоз! Ето сега последните простотии - цената на бензина: най-висока в европа и ,,протест" ще зареждаме по за левче половин ден и голям праз вече. На другия край на света нещо става с едни ядрени реактори, и ние сме първи притеснени че ще ни се случи нещо лошо в жалкия ни живот, нищо че ядем, пием, носим, и ни управляват толкова години боклуци. Току що чувам по новините, че някои работодатели понижили двойно заплатите като ,,антикризисна" мярка! Но иначе си слушаме чалгата, гледаме си турските сериали и ни е хубаво на душата поне!?!? Е, няма как, аз съм песимист, щом един организъм е болен (пък бил той и обществен) и няма съпротивителни сили, просто трябва да умре. Природен, доказан закон. Нямаме право да искаме нещо, щом не сме положили усилия за него. Ама пусти комунизъм ни научи точно на това. Да чакаш държавата да те оправи, в по общ и исторически план - да те освободи дядо Иван, сега чичо Сам, абе въобще някой друг да ти бере гейлето, ти да обираш само парсата...Според мен - нямаме бъдеще като нация, колкото и грозно да звучи. В едно беше прав бат'Бойко - лош човешки материал! Там е истината за бедите.
цитирай
5. mirachopi - ketcakuatl- е дойдохме си на думата,
18.03.2011 23:52
и аз за съжаление съм краен песимист по-отношение на българите като нация.
цитирай
6. mirachopi - sanyk0
18.03.2011 23:55
ние сме нация която дълги години не е протестирала,и аз наистина вземам думите си насериозно.
цитирай
7. tit - Какво да ти кажа -
19.03.2011 01:35
аз и без това не купувам, ама...файда няма!:)
Имаше и идея да се спре плащането изобщо, друг вариант - всички да си изтеглят спестяванията...организация трябва!
цитирай
8. panazea - Подкрепят ! Може ли да си купя кисело мляко? Ако не , ще карам на кафе !
19.03.2011 10:57
Определете само коя седмица. Тази която идва? От днес?
И във фейса да направим група . Да видим колко хора могат да карат на хляб и кафе . Аз пия и минерална вода , защото извора ми е близко .
цитирай
9. mt46 - Предложението е неуместно, необмислено...
19.03.2011 13:18
Ние ОТДАВНА не купуваме, лишаваме се, живеем в мизерия... Ако спрем да купуваме стоки от ПЪРВА НЕОБХОДИМОСТ /храни/ - ще фалират малките магазинчета...От 20 и кусур години "смок е засмукал живот народен, смучат го наши и чужди гости" /Ботев/... От 2 г. заплати и пенсии са ЗАМРАЗЕНИ, всичко е замразено - във фризера сме... Кой ще им пътува по МАГИСТРАЛИТЕ - ще си пътуват ТЕ и синчетата им... А НАРОДЪТ - ще се е стопил наполовина...
Марин Тачков
цитирай
10. mirachopi - tit- mt46 panazea
20.03.2011 14:23
съгласна съм че хората в бг са почти ве4е на изпарения,но когато купувате нещо винаги търсите скъпото защото мислите че е качествено.и да вярно ече ще фалират малките,но в боя винаги падат жертви.И всъшност panazea не е важна само организацията а и начина ни на мислене,както виждаш опозиция винаги има.Май само аз и ти ще сме на кафе.
цитирай
11. mt46 - Мира,
30.03.2011 13:11
аз отдавна съм на кафе и цигари...
цитирай
12. boristodorov56 - Не влизайте в схемата на пестенето - нема файда - и без това го правим заради липсата на пари.
20.04.2011 13:10



Опитайте не с лопатата - не става само с нея - иска и малко акъл.
Всички на улицата - ВСИЧКИ БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ - без да правят нищо.
Просто всичко трябва да спре.
Нека педалите в срок от една седмица начело с Бой Рапоня и мършите му в парламента да се трудят неспирно през това време и приемат антимонополни и антитръстови закони.
А ние бездейно, но не безидейно ще чакаме - на улицата.
Ако за една седмица не предприемат необходимото за да изпълнят тези искания -
вервайте ми - на осмият ден ще фалира всичко де що е свързано с кочината наречена Республика Болгария!
Тогава и Бой Рапоня ще е излишен и мършите у парламентото, и гейовете в него.
Ние няма какво да загубим - 10-15 дено лишения,
ще лишат и нас и отроците ни да проливат излишна кръв.

Ако ли не - по добре да идва турският султан и въпросът да приключва!
цитирай
13. mirachopi - Преди 2 години, boristodorov56
20.04.2011 15:06
попаднах в блокадата на гръцките фермери в Каламата.Беше някак си величествено и страшно,всички изходи на града бяха блокирани от едни огромни трактори и живота беше спрял.И нормално фирмите не могат да работят,децата от близките села не могат да отидат на училище,хората не могат да стигнат до работните си места.За мен обаче беше крайно наложително да напусна Гърция по най-бързия начин,майка ми умираше от рак и имах дни за да я заведа жива да я види баба ми.Границата беше блокирана и варианта беше самолет,но имаше опастност и де да подкрепят стачката ,но аз дори не можех да се измъкна от Каламата,тогава съпруга на майками/грък/отиде и преговаря със стачниците доста време,докато се съгласиха на следващия ден да блокират с 1 час по късно за да можем да излезем ние.Аз бях възмутена от факта че трябва да им се молим,ставаше дума за болен,сега мисля че наистина за да успее една стачка,стачниците трябва да са безкомпромисни,да няма пропукване в редиците.
цитирай
14. boristodorov56 - 13. mirachopi
21.04.2011 09:02
Крайностите са контрапродуктивни.
Все пак хора сме.
Какъв е смисъла на един протест, който вместо да помага на едни - вреди на други хора. Подобни действия са безумни, нехуманни и безмислеи.
Решенията в подобни случаи са лесни и бързо изпълними.
цитирай
15. mirachopi - Така е винаги трябва да бъдем човеци,
21.04.2011 16:12
но гърците са си крайни по-принцип.Съжалявам,че протеста за горивата успя само първия път,явно още не сме готови да отстояваме целите си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirachopi
Категория: Други
Прочетен: 126045
Постинги: 29
Коментари: 226
Гласове: 835
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031