Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2018 22:12 - Какво да четем?
Автор: mirachopi Категория: Други   
Прочетен: 548 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Всеки по принцип да си чете каквото иска..обаче някак си да има някаква платформа в която да се обменят реални мнения.Не,че няма различни..обаче мен не ми харесват,защото не са реални.В някой групи членуват едни велики читатели-интелигенти,които под Достоевки ,Гогол и подобни от тази компания не слизат.В други бързо превъщат форума в място за он лайн споделяне на книги,трети са създадени редактори на издателства и комтентари от рода на "Тоя защо го е взел този Пулицър за тази книга?" ...не търпят,визирам  "Иператорът на всички болести" от Сидхарт Мъкхърджи.Искам място на което да кажа моля не четете "Трите дъщери на Ева" на Елиф Шафак...не е лоша ама не помня за какво се разказваше.
 И реших ,че ще си направя блог..после се сетих че имам,но от доста години не съм писала в него.Аз съм всеяден читател,чета всеки ден ,всичко което ми попадне/без любовни романи/,не защото няма добри от тях а защото на финала нищо не съм научила,виж съпреживяла историята понякога ,да.
 Сега няма да се върна много назад,ще почна от пролетта на 2017 ."Стопанката на Господ"" на Розмари Де Мео.Размазаха я тая жена с критика,а то критици отдавна няма в България има подмазвачи ..дето преди да са прочели Хавра на Карабашлиев обясниха колко е добра ,защото те са големи разбиратели.Та всичко живо,което НЕ прочете книгата се изсипа да обяснява по форуми,групи и печатни издания как тая жена ама хич не е с главата,че се мисли за вещица,че е луда и "Абе каква писателка е тая,кой каза че е такава?"...значи в Бг за да си писател трябва да ти кажат ,че си такъв.Лично на мен ми хареса историята ,която е раказала,вкарала е личен елемент и си личи че много години е проучвала темата за вещите хора ,за старите истинските българи ...как са лекували,баели на кого са се молили.Друг е въпроса ,че читателите и ще сме предимно жени,но пък ние от край време сме пазителките на домовете си.Тая веща жена направи луди продажби и завистниците и откачиха,обаче вече неможеха да казват че не е писателка и я нарекоха преписвачка от Тери Притчет била преписала,тая тема с вещиците той я бил измислил...незнам не съм го чела още,но се съмнявам Притчет нещо за русалии да е казал.На тази книга плаках,разказах я на десет приятелки и остава завинаги моя.
  После си донесох на Анчо Калоянов две книги,впредвид че шест месеца се мъча с "Девети"-истината за девети септември...незнам за втората книга ,кога ще е .Беше ми препоръчан от истински литератур ама аз като не съм такъв нещо изтървам нишката.Тоя човек как влиза от история в история още не съм разгадала,но пък съм твърдо решена да харесам тоя автор и ще изкажа мнение когато я прочета.
   След това така хвалена та чак прехвалена Хавра,на Карабашлиев.Първата негова книга която чета и ...и....и...започна с обещаваща първа глава,история от демократично мутренската ни емигрантска държава и 380 страници нищо,почвам аз да мрънкам:-Бе тоя човек май много го хвалят,пък то ...приятелките ми скачат за Захари или добро или нищо много е добър...и аз чета,чета и изведнъж историята се завърза и о Боже,да Захари е добър.Обаче в края на книгата той сам си е написал забележката ми към него че тия две паралелни истории,уж свързани май нямаше нужда...а той почувствал че така трябва.Не плаках,почвах я три пъти,няма да я дам на приятелките си ,мога да я подаря не ми трябва у нас..,става ама нямаше нужда от толкова страници.
    И тъй дойде лятото,когато имам най-много работа и чета само трилърчета разни на работното си място,и четох Клайв Къслар...пет шест романчета.Бива ,екшън,любов..не помня нищо освен че главния герой е супер мускулест водолаз,тюлен и квот се сетите и се казва Дърк .
 По някое време като ми писна ,довърших "кривата на щастието"на Иво Иванов,бях я оставила че голям рев беше.И тоз"" неписател"" а разказвач на истински истории,това е най -голямата обида която можаха да му измислят отново ме върна в света на добротата.Мистър Иванов остава у нас завинаги.
  После загубих три дни от живота си да чета Трите дъщери на Ева на Шафак,тя май вече само за пари пише..не ми трябва у нас,но ми я подариха с много любов и остава.Опитва се за пореден път да смесва религия,психика...имаше някви три жени вътре,друго не помня.
  Сори,в две части ще е тая история ..каталясах да се изказвам.



Тагове:   литература,   мнения,   книги,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mirachopi
Категория: Други
Прочетен: 127113
Постинги: 29
Коментари: 226
Гласове: 835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930