Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2011 16:00 - Виновни за смъртта на родилките няма,и изобщо виновни лекари няма.
Автор: mirachopi Категория: Други   
Прочетен: 3451 Коментари: 7 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Гледах днес някаква пресконференция на лекарския съюз/може и да греша/,но бяха се събрали бая светила професорски/проф.Миланов,Чернев/.
  Радвам се, че някой има доблестта да се изправи и да отговаря пред настръхналото общество,но да ни обясняват как всичко е заради скапаната здравна реформа,айде няма нужда.Че реформата е скапана,то е видно и всички си патят,но аз измислих решение....
  Решението се казва "поемане на лична отговорност от страна на лекаря и финансова от страна на болницата".Убедена съм че е възможно всички ние преди раждане или операция да си направим застраховка живот или някаква друга/ако има застрахователи нека дадат съвет/ и когато някой лекар реши да "грешки по вина на здравната реформа върху мен"" да се действа по следния начин.Нека той излезе пред медиите и да каже ""ами умря жената случва се"" и нека болницата плати на семейството ми кръвнина,или застрахователите няма значение,колелото ще се завърти.Когато се настъпят финансови интереси уверявам ви,няма шефа на болницата да си подава оставката а той ще иска оставки.Ако ще умирам в чест на здравната реформа искам съпруга ми да получи поне 300 000 евро,да отгледа децата ми и да бъде и баща и майка,аз няма да съм там но поне дет се вика отивам ""на смърт""-раждане с мисълта че децата ми ще имат храна и образование.Да видим колко институции биха понесли изплащането на такива суми породени от случайни смърти при независещи обстоятелста.Хайде да видим кой ще стъпи в кабинета на някой чието лице е видял по телевизията да обяснява как някоя родилка "ей тъй изведнъж издъхнала на операционната маса"".
  Предлагам да се създадат нов тип застраховки ""непредвидени усложнения по време на раждане"".Нека намесим парите и глобите и уволненията да видим какво ще се получи?



Гласувай:
10



1. анонимен - Мире, ще излезе, че ще те питат
02.12.2011 17:14
Госпожо, вие раждате със 500 евро в час...
цитирай
2. mirachopi - katana - аз родих с 2800 евро в час,
02.12.2011 17:39
В Испания след като стоиш в болница ти пращат нещо като касова бележка по пощата на която пише че услугата е струвала на здравната каса еди колко си евра и те са платени от здравната каса,благодарят ни за посещението но ни молят да пазим здравето си и да си плащаме осигуровките,и така де аз родих със секцио,преждевременно и бебето беше 2 седмици там и така уведомиха ме с колко в час съм родила.
цитирай
3. mt46 - Отдавна
02.12.2011 18:41
трябваше да вземат мерки - още от януари, след случая с малката Гери... Но явно не искат... В парламента лекарите имат силно лоби...
цитирай
4. mirachopi - mt46,лекарите не са зверове
02.12.2011 20:55
но са се поразхайтили.
цитирай
5. анонимен - Ами,не са...
02.12.2011 23:29
По-цинични ,отегчени и безпардонни хора рядко се срещат.
цитирай
6. анонимен - Не само
29.12.2011 14:09
Не са само лекарите. Нима в образованието е по-различно? Още първата седмица, в която детето ми тръгна на детска градина, вече бях основно проучена къде и какво работя и що близки на двете учителки поназнайваха чужди езици, до един се наредиха да им стана работодател... В същото време се оказа, че родителите на повече от половината тригодишни деца в групата не са и чували, че съществуват психофизически норми за развитие на детето на определена възраст - тригодишни и повече деца не умеят да сядат на гърне, да се хранят с прибори, да правят дори най-прости изречения, за креативност и дума не може да става - имам чувството, че нормалните деца в групата и нормалните родители, които слеят как се развиват те, са от друга планета. Не вярвам децата ни да се раждат с по-забавено развитие отпреди десетина години например, когато имах за първи път малко дете и съответно база на сравнение - по-скоро пълната безотговорност е на всички нива - и в болниците, и в училищата, и в детските градини, и най-вече в семейството.
цитирай
7. mirachopi - 6. анонимен - Не само
02.01.2012 19:21
Моите деца също са с 10 години разлика,и едното е гледано до 3 годишно в Бг,затова има база за сравнение,и уверявам те везната клони много към чужбина,но не искам да се съглася че висички трябва да се изнесем от Бг за да променим манталитета си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirachopi
Категория: Други
Прочетен: 127063
Постинги: 29
Коментари: 226
Гласове: 835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930