Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2011 19:32 - Здравен емигрант 2
Автор: mirachopi Категория: Други   
Прочетен: 6971 Коментари: 14 Гласове:
12



Хората които са прочели първа част долу горе са наясно с моята дефиниция ""здравен емигрант"",затова днес искам да ви разкажа какво може да учуди все още моите очи емигрантски.Всяка година ходим на един годишен преглед в университетската болница на Валенсия/кардиологичен преглед на детето/.Тази година обаче 2 месеца преди прегледа пристигна писмо,че болницата е в процес на местене в нова сграда и сме поканени да се явим на същия ден и час ,който имаме но на ново място.И почнах да си мисля аз""оф тия сега ще са на вили мотовили като отидем,кой се преместил кой не има да ни разкарват от единия край на града до другия,то я ренгена им няма да е преместе,я ехографа,абе чака ни един тежък ден,но пък в бг щеще да ми е по трудно .ама айде ще го преглътна неудобството"Първо почвам да рапитвам къде е болницата,ние не сме от там и всички ""ааа там е там е ,няма начин да не я видите,влизаш във валенсия и на първото кръгово с Котвите/тук това са ориентирите,всяко кръгово има статуя и по нея знеш на къде трябва да завиеш image
image,не всички от тези са във Валенсия,но исках просто да разгледате най -интерснитеimageвсъшност има и много по-шантави,но това ще е друга тема.И така взех и аз като баба ми да скачам от тема в тема.Казаха ни на кое кръгово е болницата,но честно не очаквах просто така да я видя е видях я, тя сигурно и от  космоса се вижда.
http://www.nuevohospital-lafe.com/index.php?menu=0
Все бях виждала чудеса,но 2600 места за паркиране/50 за инвалиди/,и на всеки 50 метра един чичко със жълта жилетка те насочва  къде има свободни места и наглежда своята територия/за да няма лоши помисли към колите ни докато ни няма/.Като го видях това чудо пише че била 260 000кв.м не съм се объркала или поне така разбрах,има 1000 легла,чакайте после за леглата.Значи почвам да си мисля край тука как ще намерим детската кардиология,поне 2 часа ще се въртим като идиоти и поне 10 входа,влизаме ние през единия и право на информацията там тарапана да не сме само ние,да де ама опашката много бързо върви викам на мъжа ми е тия тука сега ще ни претупат че нищо няма да разберем,ами  ела да слушаме двамата,че барем разберем нещо.Да ама не даваме писмото което ни пратиха,те погледнаха на една карта и казаха да заобиколим цялата болница и да влезем във входа на който пише ВЪНШНИ КОНСУЛТИ,добре влизаме там друга информация даваме пак писмото,пак гледат на картата пред тях и ни казват да се качим на етаж 2с,качваме се и се оказва че на този етаж е цялата детска болница уверявам ви огромна и ние гледаме като марсианци.Но насрещани една хубавица до едно като банкомат стои и ни маха,отиваме и тя ни съобщава че е тук за да дава информация на всеки който се е загубил на етажа,но първо да вкараме в машината писмото машината да му прочете кода и излизат номерата на кабинетите и часа в който да се явим,и така тя като видя номерата каза на къде да завием и се оказахме точно в чакалнята на кардиологията където имаше едно телевизорче на което вървяха имената ни и в кой момент да влезем в кабинета.
Какво да ви кажа много хора са наели да са ни в услуга,оказа се че болницата в стария комплекс е работила до 20 февруари,а в новата са започнали на 21,не са местили нищо всичко е ново,а старата ще стане огромен старчески дом,а апаратите ще обслужват старците,които са техните родители и също заслужават добро здравеопазване.Има 6 магнитни резонанса,16 ренгена в новата болница,била сред 50 най-големи държавни болници в Европа,Да си го пожелаем скъпи сънародници,защото не само моето дете е болно,но не смея даже и да си представя кой ще бъде  тоя дето няма да откраднете парите?Вие знаете ли?



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Това ми звучи като утопия!
10.03.2011 20:54
Защо не напишеш поредица от пътеписи - "До Испания и... назад"... :)))
Марин Тачков
цитирай
2. mirachopi - Мислила съм си го,дори съм започнала нещо такова..
11.03.2011 10:52
Но незнам дали ще бъда интересна,а и май няма да има назад.
цитирай
3. mt46 - Ето линк към пътепис на българка, живееща в Китай -
11.03.2011 11:45
http://natali60.blog.bg/izkustvo/2011/01/24/nandzin-stolica-na-deset-dinastii-pyrva-chast.672731
Пишеш интересно, сладкодумно - но е добре да редактираш, да оформиш абзаците /нова мисъл - на нов ред/, поясненията да бъдат в скоби ...
С поздрав от България: Марин Тачков
цитирай
4. mirachopi - Прав си за правописа и редакциите,
11.03.2011 12:40
проблема е че тук имам едно бебе което скоро проходи и докато пиша с една ръка с другата отбивам набезите му върху клавиатурата.Ще пробвам да напиша нещо ще ти го пратя първо на теб да го редактираш и ще видим нататък дали ще излезе нещо.Мисля си че със снимки ще е по интересно.Ти как мислиш?
цитирай
5. mt46 - Да, със снимки е по-добре, по-убедително, нагледно...
11.03.2011 21:10
Със снимки са и пътеписите на Натали /тя участва в един конкурс за пътеписи, под постингите й има линкове към него/... По-добре е първо да пишеш в тетрадка - така по-добре се пише и редактира. После - от тетрадката - набирането става доста по-лесно...
цитирай
6. mirachopi - Прочетох го,
12.03.2011 00:04
добър е ,но не е моя начин да се представят нещата.Много ми е туристическо,прекалено.Аз харесвам М.Семов,и опитвам да му подражавам.
цитирай
7. panazea - Много интересно !
15.03.2011 15:10
И се зарадвах , че съществува такова нещо !
Оздравявайте бързо !
Имаш много сърдечен начин на писане ! Грабва читателя !Бъди себе си !
цитирай
8. mirachopi - Благодаря, panazea
15.03.2011 15:26
кой не го радват похвалите,дават сила и увереност за нови начинания.
цитирай
9. pevetsa - Завиждам им на хората живеещи във ...
16.03.2011 20:13
Завиждам им на хората живеещи във Валенсия, а жена ми се върна на работа от майчинство днес, работи в Русенската хирургия, но като се върна, не ми се говори ...
Да оздравява бързо детенцето ти, и прегръдка за вас от далечен Русе!
цитирай
10. mirachopi - Позната ми е за съжаление,русенската болница.. pevetsa
17.03.2011 12:54
Тя е и една от причините да сме тук.А болницата във Валенсия е за цялата област валенсия обслужва доста хора,и е добре че е държавна,защото в бг доколкото знам само Токуда е на това ниво а тя е частна.
цитирай
11. bizcocho - Аз напълно ти вярвам, защото ми е ...
16.04.2011 05:37
Аз напълно ти вярвам, защото ми е познато. Даже съвсем пресен пример/случка/ имам от изтеклата седмица, който съвсем би удивил с контраста си между здравеопазване тук и в Родината ми.
цитирай
12. mirachopi - Жалко е нали,Бискочо
16.04.2011 15:22
да стоим тук заради здравеопазването ,предимно заради него...Нашето дете беше зависимо от това,днес вече не е така,но страха си остава.
цитирай
13. bizcocho - Да ти кажа честно, за мен не е само ...
16.04.2011 21:41
Да ти кажа честно, за мен не е само това. Доста неща ме задушаваха в страната ми. Не финансови, но там пък рекетьорските закони ме изнервяха. Изобщооо... Тук определено се чувствам у дома и съм от невъзвращенците. Радвам се, че се "сблъсках" с тебе! Жалко само, че си ми далеч за по кафе. :) Иначе избягвам контактите със сънародници...:) Поддържам много малко такива, но всичките сме с различни графици и си уважаваме почивките :), но в случай на нужда усещаме, че ни има. :)
цитирай
14. mirachopi - И аз като теб съм от постоянно ориентираните тук.
17.04.2011 00:21
И аз избягвам контактите,тук има много българи ,каквито в БГ не бях срещала,средата ми беше друга.Но,човек се изненадва докато е жив.Жалко че си далеч,но ако някога имаш път към област Валенсия или Аликанте,ще се радвам да се срещна с нормален човек..поне по моите разбирания.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirachopi
Категория: Други
Прочетен: 127127
Постинги: 29
Коментари: 226
Гласове: 835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930